Anna-hetkiä Anna-naisille: näin tehdään Suomen valovoimaisinta naistenlehtibrändiä

Suomen suurin naistenlehtibrändi Anna tarjoaa mainostajille lukuisia mahdollisuuksia tavoittaa haluttu kohderyhmä laadukkaan printtijulkaisun, aktiivisen verkkosivuston sekä lukuisten sosiaalisen median kanavien kautta. Lue päätoimittajan blogista, millainen sisältö Anna-naisia kiinnostaa.

Elokuussa 55 vuotta täyttävä Anna on vetovoimaisempi kuin koskaan: olemme uusimman KMT-tutkimuksen perusteella kokonaistavoittavuudeltamme Suomen suurin naistenlehtibrändi. Juhlimme antaumuksella ja ansaitusti, sillä saavutuksen eteen on tehty määrätietoisesti töitä. 234 000 lukijaa tavoittavan viikkolehden rinnalle on noussut keskimäärin 500 000 viikkokävijää saavuttava Anna.fi-sivusto lukuisine somekanavineen.

Digisisällöissä erityisen innostavaa on se, että ne tarjoavat suoran ja reaaliaikaisen yhteyden lukijoihin ja kävijöihin. Analytiikkaa päivittäin seuraamalla tiedämme, millaisia juttuja kohderyhmämme lukee, milloin juttuja luetaan ja millaiset jutut synnyttävät yleisössämme reaktioita.

Anna-naiset pitävät sisällöistä, joista on heille hyötyä

Tiedämme, että kohderyhmämme haluaa viihtyä laadukkaiden henkilöjuttujen parissa ja saada lifestyle-osiostamme elämyksiä, jotka herättävät tunteita ja aktivoivat toimimaan. Anna-naiset pitävät sisällöistä, joista on heille hyötyä. Parhaillaan vallalla olevaan betterment- ja hyvinvointitrendiin kuuluu itsensä ymmärtäminen ja kehittäminen. Annan voimaannuttavien verkkojuttujen imu onkin huikea: hakukone- ja someoptimoidut artikkelit keräävät parhaimmillaan satojatuhansia lukijoita ja kymmeniätuhansia reaktioita sosiaalisessa mediassa.

Case Marabou Premium_Anna

Oman artikkelisisällön ja vilkkaan keskustelupalstan lisäksi olemme luoneet Anna.fi:lle aktiivisen blogiyhteisön, jonka kirkkaimpina tähtinä loistavat Suomen suosituimpiin lifestyle-bloggaajiin kuuluvat Sara Parikka ja Xenia Andersson sekä Havaintoja parisuhteesta -parisuhdeblogia kirjoittava Sami Minkkinen.

Mainostajille lukuisia kohtaamismahdollisuuksia

Monikanavainen Anna-brändi tarjoaa myös mainostajille lukuisia mahdollisuuksia kohdata Anna-naiset: laadukkaan printtijulkaisun lisäksi 500 000 viikkokävijää verkossa, 26 000 uutiskirjeen tilaajaa, lähes 10 000 Instagram- ja 23 000 Facebook-seuraajaa, 2800 Twitterissä… Anna on siellä missä naisetkin, 24/7.

Uusimpana kokeiluna olemme aloittaneet Annan keittiössä -Facebook-ryhmän. Ryhmä on suljettu, mutta siihen saavat liittyä kaikki ruoanlaitosta ja leivonnasta kiinnostuneet innokkaat kotikokit. Muutama viikko sitten startanneessa ryhmässä on jo satoja jäseniä ja määrä kasvaa päivittäin. Annan keittiössä löytyy myös Instagramista, jossa sillä on peräti 8500 seuraajaa. Facebook-ryhmiemme tähti on tällä hetkellä Anna Golf -yhteisö, jossa pelikokemuksia ja matkailuelämyksiä vaihtaa liki 3200 aktiivista naisgolffaria.

Tavoitamme Anna-naiset myös erilaisilla messuilla ja esimerkiksi elokuvallisissa tai kirjallisissa lukijailloissa. Lähitulevaisuuden haaveisiin kuuluvat Anna-hetket mm. urheilun, betterment-valmennusten ja matkailun parissa.

Anna tarjoaa elämyksiä yhä uusissa muodoissa – tervetuloa mukaan!

Ota yhteyttä, jutellaan mahdollisuuksista

Picture of Emma Koivula

Emma Koivula

emma.koivula@otava.fi

Emma Koivula on Anna-perheen vastaava päätoimittaja. Anna-perheeseen kuuluvat Anna, Kaksplus ja Koululainen, ja Emman omaan perheeseen kaksi koululaista ja yksi mies. Vapaa-ajalla Emman löytää joko nenä kiinni kirjassa tai uppoutuneena Netflixiin – tai liikunnallisemmin golfkentältä tai joogasalilta.

 

Mainonta Mediakäyttö Brändit